Covid-19 update

Het is duidelijk dat de huidige maatregelen van de overheid om de verspreiding van het corona virus tegen te gaan grote gevolgen heeft voor de meeste bedrijven en organisaties.

Dit is uiteraard niet anders voor Selecta, maar wij doen al het mogelijke om de dienstverlening maximaal te blijven garanderen en hebben volgende procedures opgestart:

  • Per afdeling is er een gegarandeerde minimale bezetting.
  • Van deze minimale bezetting werken een maximaal aantal werknemers van thuis.
  • De logistieke afdeling waar alle producten worden klaargezet voor verzending is vanaf nu fysiek afgescheiden van de rest van het bedrijf.
  • Bezoekers zijn niet langer toegelaten op onze kantoren, hierdoor is onze showroom tot nader bericht niet meer toegankelijk.
  • Meetings zijn geannuleerd en vergaderingen vinden nog enkel plaats via Skype.
  • Alle niet-essentiële leveringen in onze magazijnen zijn opgeschort.
  • Alle noodzakelijke hygiëneproducten zijn aanwezig en maatregelen hierrond worden strikt opgevolgd.
  • Onze eigen koffiebranderij heeft een eigen noodplan en alle stappen ondernomen om de koffieproductie en -levering te garanderen.
  • Selecta Belgium maakt deel uit van de pan-Europese Selecta groep, die een zg European Business Continuity Playbook heeft opgesteld. Dit om samen de continuïteit van onze diensten maximaal te kunnen garanderen.

Wij zijn er van overtuigd dat de maatregelen die wij reeds hebben genomen voldoende zijn om u een maximale service te kunnen garanderen. Maar uiteraard evolueert deze situatie dagelijks nog zeer snel en kunnen aanvullende maatregelen nodig zijn.

Wij houden u hier zeker op de hoogte van deze mogelijke verdere ontwikkelingen.