werken bij Selecta

Selecta heeft de ambitie om nummer 1 in koffiebeleving te blijven met innovatieve concepten die perfect aansluiten bij de verwachtingen van onze klanten.

Vacatures Selecta

Vacatures

Selecta Belgium is dé specialist in efficiënte warme- en koude drankenbedeling met automaten en onbemande oplossingen voor snacks en voeding. Onze klanten zijn o.a. bedrijven, de overheid, ziekenhuizen, ... kortom elke (werk)plek waar men nood heeft aan een lekkere kop koffie, een frisdrank, een versnapering of zelfs een warme maaltijd.

Dankzij onze sterke koffiemerken Pelican Rouge, Lavazza, Nescafé en ‘We proudly serve Starbucks’, kunnen wij telkens een unieke koffiebeleving op maat aanbieden. Vandaag werken een 300-tal medewerkers mee aan het succes van Selecta Belgium.

Wij zijn op zoek naar toffe collega's, dus als je je herkent in één van onze vacatures willen wij graag van je horen.  Stuur dan zeker je motivatie en cv naar hrmbe@selecta.com en je hoort snel van ons.

Vacatures

Telesales medewerker

Jouw takenpakket

zowel inboud als outbound taken bij bestaande klanten waaronder:

  • Telefonisch en per mail verder helpen van klanten bij vragen over producten, bestellingen en leveringen
  • Ingeven en verwerken van bestellingen van koffiebenodigdheden in het CRM systeem
  • Een warm klantencontact waar je streeft naar een lange termijn klantenrelatie
  • Telefonische opvolging van je bestaande klanten om hun wekelijkse bestellingen op te nemen. Je denkt proactief mee en bent commercieel ingesteld om verkoop te stimuleren.
  • Zorgen voor een vlotte levering, correcte facturatie en klassement van je dossiers.
  • Klachtenbehandeling
  • Je rapporteert aan de teamleader Telesales

 

jouw profiel

  • Je beschikt over een minimale ervaring in soortgelijke functie
  • Perfect mondeling en schriftelijk tweetalig NL/FR
  • Je bent een administratief natuurlijk talent met de glimlach in jouw stem
  • Je houdt ervan om klanten te overtuigen door initiatief te nemen
  • Je werkt graag in een team waar je samen werkt aan een objectief
  • Goede kennis van Windows Office
  • Nauwkeurigheid en zorgvuldigheid zitten in je DNA
  • Je kan makkelijk schakelen in je prioriteiten

sales support medewerker

Jouw takenpakket

Als sales support medewerker ben je samen met het team verantwoordelijk voor de praktische en administratieve ondersteuning van zowel onze klanten als onze account managers.

 

  • Het aanspreekpunt, telefonisch als per mail, voor je eigen klanten en werkt nauw samen met de accountmanagers.
  • Je beheert de administratieve flow en data verwerking van je klantendossiers waaronder de input van contracten, prijsafspraken, facturatiegegevens, aanmaken van nieuwe dossiers en bestellingen en zorgt voor een correct beheer en opvolging ervan.
  • In samenspraak met de accountmanager werk je offertes uit tot een commercieel voorstel.
  • Na definitieve goedkeuring van de offerte zorg je voor de opmaak van het contract.
  • Maandelijks zorg je voor een correcte facturatie en maak je de nodige creditnota’s op. 
  • Je staat in voor het klassement van je eigen klantendossiers, zowel elektronisch als fysiek.
  • De klanten kunnen steeds bij jou terecht met vragen en je helpt hem graag en vriendelijk verder.

 

Jouw profiel

  • Je hebt reeds een gelijkaardige ervaring achter de rug
  • Je bent vlot tweetalig (NL/FR)
  • Je bent een organisatorisch talent
  • Administratief sta je sterk in je schoenen
  • Je bent communicatief, klantvriendelijk en stressbestendig.
  • Je hebt een goede kennis het Office pakket. Kennis van AS400 is een pluspunt.
  • Je bent een kei in plannen en organiseren en werkt nauwkeurig
  • Het naleven van deadlines bij offertes en het kunnen omgaan met tijdsdruk schrikken jou niet af