werken bij Selecta

Selecta heeft de ambitie om nummer 1 in koffiebeleving te blijven met innovatieve concepten die perfect aansluiten bij de verwachtingen van onze klanten.

Vacatures Selecta

Vacatures

Selecta Belgium is dé specialist in efficiënte warme- en koude drankenbedeling met automaten en onbemande oplossingen voor snacks en voeding. Onze klanten zijn o.a. bedrijven, de overheid, ziekenhuizen, ... kortom elke (werk)plek waar men nood heeft aan een lekkere kop koffie, een frisdrank, een versnapering of zelfs een warme maaltijd.

Dankzij onze sterke koffiemerken Pelican Rouge, Lavazza, Nescafé en ‘We proudly serve Starbucks’, kunnen wij telkens een unieke koffiebeleving op maat aanbieden. Vandaag werken een 300-tal medewerkers mee aan het succes van Selecta Belgium.

Wij zijn op zoek naar toffe collega's, dus als je je herkent in één van onze vacatures willen wij graag van je horen.  Stuur dan zeker je motivatie en cv naar hrmbe@selecta.com en je hoort snel van ons.

Vacatures

HR Officer

Jouw takenpakket

Je staat in voor de dagelijkse personeelsadministratie binnen het HR team. Je verzorgd de payroll van A-Z en bent hiervoor ook het aanspreekpunt van onze werknemers.

Je volgt de HR mailbox snel en correct op en verwerkt alle afwezigheden.

  • Contracten opstellen
  • Onboarding nieuwe werknemers
  • Payroll verwerking in Blox
  • Verwerken van tijdsregistratie
  • Uitwerken van processen en structuren
  • Te woord staan van al onze medewerkers (arbeiders en bedienden) met hun vragen over payroll en sociale wetgeving
  • Rapporteringen maken
  • ….

 Jouw profiel

  • Je beheerst zowel de Nederlandse als de Franse taal.
  • Je hebt reeds enkele jaren ervaring in een HR officer rol
  • De sociale wetgeving kent voor jou geen geheimen
  • Je bent een administratief natuurtalent en organisatorisch sterk
  • Je houdt ervan om mensen te helpen en bent communicatief sterk en stressbestendig
  • Je trekt graag je plan en beschikt over een sterk relativeringsvermogen
  • Ervaring met Blox is een groot pluspunt

Ons aanbod

  • Je komt terecht in een tof jong team met gedreven en gastvrije medewerkers
  • Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur met flexibele uren
  • Aantrekkelijk salaris met een groot pakket aan extralegale voordelen (verzekeringen, maaltijdcheques..)
  • Wij zijn vlot bereikbaar met de wagen en het openbaar vervoer
  • Tot slot mag je elke dag rekenen op verse lekkere koffie

Planner Operations

Jouw takenpakket

Je staat in voor de dagelijkse planning van de werkzaamheden van de automatenverzorgers van jouw toegewezen regio’s. Ook de controle ervan, valt onder jouw bevoegdheid. Je werkt nauw samen met de fieldmanagers en zorgt voor de bestellingen van de producten.

Verder plan, registreer en keur je de afwezigheden. Je behandelt de inkomende telefoons en beheert de mailbox.

  • Technische steun verlenen aan de productie, logistiek…
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen, bestellingen plaatsen
  • Lancering van de productiedocumenten uitvoeren
  • Verzending van producten naar klanten organiseren
  • Productiestromen optimaliseren en informatiesystemen optimaliseren
  • Conformiteit van bestellingen, verzendingen en leveringen controleren
  • Veranderingen in de logistieke keten bepalen en voorstellen
  • ….
     

 Jouw profiel

  • Je beheerst zowel de Nederlandse als de Franse taal.
  • Je bent een administratief natuurtalent en organisatorisch sterk
  • Je houdt ervan om klanten te helpen en bent communicatief sterk en stressbestendig
  • Je trekt graag je plan en beschikt over een sterk relativeringsvermogen
  • Een goede geografische kennis is nodig
  • Ervaring met plannen is een grote plus maar geen noodzaak.
     

Ons aanbod

  • Je komt terecht in een tof team met gedreven en gastvrije medewerkers
  • Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur met flexibele uren
  • Aantrekkelijk salaris met een groot pakket aan extralegale voordelen (verzekeringen, maaltijdcheques..)
  • Wij zijn vlot bereikbaar met de wagen en het openbaar vervoer
  • Tot slot mag je elke dag rekenen op de allerlekkerste koffie.

 

Business controller

Jouw takenpakket

Als business controller ga je financiële en operationele data verzamelen, analyseren & rapporteren. Zowel voor lokaal management als groepsmanagement. Je zorgt ervoor dat de business zowel slimmer als efficiënter kan werken. Naast het bouwen en onderhouden van een breed scala aan rapporten, zet je ook nieuwe processen en structuren op, werk je ad hoc analyses uit en ben je sparringpartner van de business. Dat alles om onze organisatie nog meer data driven te maken.

Jouw profiel

  • Je combineert een analytische geest met sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je voorziet ondersteunende informatie voor management en directie.
  • Maakt inzichtelijke analyses op financieel, strategisch, commercieel en operationeel niveau.
  • Je garandeert een correcte financiële uitwerking in diverse projecten.
  • Je bent verantwoordelijk voor rapportage naar groep toe, zowel maandelijkse rapportage als ad hoc rapportage
  • In staat zijn om op basis van verschillende systemen zelf rapportages op te stellen
  • Key stakeholder bij ERP implementatie (Dynamics 365)

 

Vaardigheden

  • Master in TEW, HW en HI
  • Uitstekende beheersing van NL, FR en ENG.
  • Ervaring binnen een ERP-omgeving.
  • Uitstekende kennis van Excel.
  • Ervaring in het analyseren van businessprocessen.
  • Self starter
     

Ons aanbod

  • aangename werkomgeving in een professioneel uitdagend bedrijf.
  • salaris in verhouding tot je ervaring en bekwaamheid.
  • groot pakket aan extralegale voordelen: Hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques en glijdende werkuren.
  • Wij zijn vlot bereikbaar met de wagen en het openbaar vervoer
  • Tot slot mag je elke dag rekenen op de allerlekkerste koffie.

Finance Manager/Director

Wat doe je als Finance Manager/Director?

Als finance manager/director ben je eindverantwoordelijk voor het finance team in onze vestiging in Boom. Je stuurt een team van ongeveer 12 collega’s aan en neemt de ganse verantwoordelijke van finance & rapportering op jou.

 

Een korte schets van een aantal day-to-day taken.

  • Mee werken aan financiële optimalisaties, opzetten en optimaliseren van de huidige of nieuwe processen;
  • Meewerken aan de groei van de verschillende bedrijven en opzetten van financiële structuur binnen de bedrijven;
  • Mee beslissen en financiële analyse van verkoopcontracten;
  • Analyseren van de boekhouding, P&L, cashflow;
  • Klaarmaken van de maand- en jaarcijfers ;
  • Opzetten van een dag-, week en maandrapportage;
  • Opmaken van budgetteringen en forecast en budgetcontrole;

 

Qua competenties verwachten we minimum het volgende:

  • Bachelor of Master met minstens 3 tot 7 jaar relevante ervaring;
  • Ervaring als Auditor en/of Senior Controller is wenselijk
  • Boekhoudkundige kennis en ervaring
  • Hands-on mentaliteit en aanpak, we zijn een open organisatie waarbij van iedereen verwacht wordt dat we de handen uit de mouwen steken
  • Je bent rechtvaardig, zit strak op de kosten en bent in staat belangrijke belangenafwegingen te kunnen maken. Je bent hiertoe echt een belangrijke sparringspartner voor de gedelegeerd bestuurder
  • Energiek, stressbestendig en veranderen zit in je natuurlijk. De dynamiek binnen Selecta is hoog.
     

Klaar om deze uitdaging aan te gaan? 

Bezorg dan zeker Liesbet Surkyn (Liesbet.Surkyn@selecta.com) je cv en motivatie.